چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ,۱۴۰۳
خانهآموزشبازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری با نرم‌افزار Gihosoft Android Data...

بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری با نرم‌افزار Gihosoft Android Data Recovery

اگر اطلاعات گوشی شما به صورت اتفاقی پاک شد یا دستگاهتان را ریست فکتوری کردید، نگران داده‌های خود نباشید زیرا روشی ایمن برای بازگرداندن آن‌ها وجود دارد.
طبق اصل بازیابی اطلاعات: «پس از پاک شدن اطلاعات ذخیره شده در رام تلفن همراه (ROM)، داده‌های حذف یا فرمت شده همچنان در رام وجود دارد. اگر از فناوری و خدمات حرفه‌ای بازیابی اطلاعات تلفن همراه استفاده کنید، می‌توانید آن‌ها بازگردانید». به این معنی که داده‌های حذف شده هنوز قابل بازیابی هستند!
Gihosoft Free Android Data Recovery همانطور که از نامش پیدا است نرم‌افزاری حرفه‌ای برای بازیابی اطلاعات تلفن همراه اندرویدی است. اما چه ویژگی‌هایی آن را بهتر از رقبایش می‌کند؟

اول اینکه از همه برندهای گوشی‌های اندرویدی مثل سامسونگ، هوآوی، موتورولا، گوگل پیکسل، اچ تی سی، ال جی، زد تی ای، وان پلاس، اوپو، ویو و شیائومی پشتیبانی می‌کند. برتری بعدی آن این است که برای انواع بازیابی اطلاعات، مانند مخاطبین، پیام‌ها، چت‌ها، عکس‌ها، موسیقی و ویدیوها، قابل استفاده خواهد بود. و مهم‌ترین ویژگی‌ آن امنیت و سازگاری کامل آن است!
نکته: در صورت از بین رفتن اطلاعات، لطفاً از تلفن استفاده نکنید. باید حالت پرواز را روشن کنید تا داده‌های حذف شده با داده‌های جدید بازنویسی نشده و قابل بازیابی باشند.

مقالات مرتبط
- Advertisment -
Google search engine

محبوبترین مطالب

روش پخت نیمروی اسپانیایی

درمان اورژانسی دندان درد بدون عصب کشی

کمبود چه ویتامینی باعث پیسی می‌شود؟

نظرات جدید